Thursday, December 30, 2010

LAST ONE ;'(

gerak melaka then terus pegi perak . tak on fb tak update blogg :"(
byeee . if ade apeape call and text taw . will be miss you guys .
-__________________________________________________________________________-

TAK PAYAH NAK SHOW OFF SANGGAT LAH KAN -.-

kalau kau rase kau baguss you can go die now !menyampah lah siall aku dgn kau nih . tk malu ka ? i know you ade hak coz  you gune tu duit mak bapak you . but i bg kaum perempuan ade hk nk stalk bout you .dah lah kau punye nasi lemak tuh 1hennget . besa doo . stim budk llki tgok . tak tde hrge diri ke ?eeiiuuuuwww . mlas ah kan nk tegur tegur nnti org ckp i ni busy body pulak . but renung renung kan lah and selamat beramal -.-

*nak ke aku post gmba kau dekat sini ? nseb baik aku ade hati and perasaan *


yang minah sorng ni pulak syok cerita bout boyf dia dkt blogg . boleh katekan semua post dkt blog dia tuh 90% bout her boyf lah . euuiiiiwww . mmg otak sempit doo . dah lah kau gune ayat yg org cacat gune . haih    -.- . bagi org tue bace pun belum tntu boleh bace . sakai .




singga lappar -.- okayy budak gurl nih paling ah aku mnyampah . nak bjet model konon . bile snap gmba buat bbir sexay kau tuh . walawehh kau ni . and yg paling interest bout kau is bile hang dgn kawan dari rumah pakai baju lain sampai dkt ou , curve and others kau change dkt fitting rooms . nak pakai singlet , nk pkai short skirt ahh kate kan . wehhh be your self suda doo . dah ahh gile jntan .malas aa nk aib kan kau dekat sini kan . tkpe pekung kau aku tak cite dkat sini -.-aku baik rite ?


minah alien -.- wehhh blog kau hott duhh . yg pling best mse ade nme aku dkt post kau . sialll . kau cari gado dlu kan ? tak pyah nak berlagak kau kaye sggt lah kan .nseb baik boyf kau cool je and one of classmate
and now kau tk de nk cari pasal dgn aku coz kau dh jeran kene bahan dgn budkbudk tuh kan ? loveeee itttt



ikhlass dari anisss . tak tahu kat mane lagi nak luah kan semua ni . dkt sini aa kan ? haha

ALIA NURQAIREEN


budak pipi tomato yang comel :) . ehh plss for her .acct arituh dye pegi dkat gap casting call at ou .hope she one of yg terpilih ahh kan ?amiennnn . dye comel mcm aku kan ?*huk alah kau buat muke pehal ? jeles aa tuh :P hee .

FORGET YOU FUCK YOU :D

Cee Lo Green – Forget You Lyrics
I see you driving ’round town
With the girl i love and i’m like,
Fuck you!Oo, oo, ooo
I guess the change in my pocket
Wasn’t enough i’m like,
Fuck you!
And fuck her too!
I said, if i was richer, i’d still be with ya
Ha, now ain’t that some shit? (ain’t that some shit?)
And although there’s pain in my chest
I still wish you the best with a…
Fuck you!Oo, oo, ooo
Yeah i’m sorry, i can’t afford a ferrari,
But that don’t mean i can’t get you there.
I guess he’s an xbox and i’m more atari,
But the way you play your game ain’t fair.
I pity the fool that falls in love with you
(oh shit she’s a gold digger)
Well
(just thought you should know nigga)
Ooooooh
I’ve got some news for you
Yeah go run and tell your little boyfriend
Now i know, that i had tBeg and steal and lie and cheat.
Trying to keep ya, trying to please ya.
‘Cause being in love with you ass ain’t cheap.
I pity the fool that falls in love with you
(oh shit she’s a gold digger)
Well
just thought you should know nigga)
Ooooooh
I’ve got some news for you
Yeah go run and tell your little boyfriend
Now baby, baby, baby, why d’you wanna wanna hurt me so bad?
(so bad, so bad, so bad)
I tried to tell my mamma but she told me
“this is one for your dad”

Wednesday, December 29, 2010

BILA BORING INI TERJADI :D



boringggggggggg -_____________________- nak on fb internet mcm kura kura . buat penat jehh byar mhal mhal tiap bulan . mencekik darah punya broadband . now , dkt rumah nnk aku boring tahap cipanzi .aku nk balik rumahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

-_________________________________________________________________-

MUKA NERD -.-


okayy , yang atas nih boleh bahan .sumpah muke mcm nk kene penyepak jeh *diroo ckp hahaha siott -.- ni mse shopping dkt ou beli beg sch ,ksut sch and others . penat gilaaaaaa . dah la sys aku jln cepat mcm kereta api . agak penat aa kn nk kejar dye . tk thu aa ape yg dye nk buat smpai jln pun nk cepat cepat then aku pkse dye dduk jap . nseb baik ade kerusi ksong .