Thursday, December 16, 2010

SEMUA ORANG PINDAH . KAU NIS ?

whats ? pindah sekolah ? jangan main gila duhh -.- .aku tak nak korang pindah . taknakkkkkkkkkkkk :'( sumpah time aku text eera then tanye sume aku melalak .tak sanggup . nanti siapa nak kawan dengan aku ? siapa nak gedikgedik dengan aku ? siapa nak gossipgossip dengan aku ? siapa nak marahmarah aku ? siapa nak karoeke dengan aku ? siapa doooooooooooo ? haih -.- pehal aku ni ? lantak dorang lah kan . aku siapa nak halang dorang rite ? weh aku nak korank tahu yang korank sume best partner in my life ! lepas ni tak tahu lah life aku macam mane without korang . mybe dkt group kite aku yang paling manje and agak childness. korang sume tahu kan aku mcm mne ? if ade bende yg tk btul then korang tegur sume but nanti sape wehh ? mungkin dah tibe mase aku berdikari . aku try tanye ma aku yang nak tukar sekolah sume . then boleh pulak dye cakap .nak tukar jugak ke ? sekolah mane ?tak payah nak mengada sangat lah kan . sekolah sec10 tuh is the best sch in daerah ni apekebende ntah -.- weird gilaaa . aku pun nk pindah jugakkkkk .