Thursday, December 30, 2010

TAK PAYAH NAK SHOW OFF SANGGAT LAH KAN -.-

kalau kau rase kau baguss you can go die now !menyampah lah siall aku dgn kau nih . tk malu ka ? i know you ade hak coz  you gune tu duit mak bapak you . but i bg kaum perempuan ade hk nk stalk bout you .dah lah kau punye nasi lemak tuh 1hennget . besa doo . stim budk llki tgok . tak tde hrge diri ke ?eeiiuuuuwww . mlas ah kan nk tegur tegur nnti org ckp i ni busy body pulak . but renung renung kan lah and selamat beramal -.-

*nak ke aku post gmba kau dekat sini ? nseb baik aku ade hati and perasaan *


yang minah sorng ni pulak syok cerita bout boyf dia dkt blogg . boleh katekan semua post dkt blog dia tuh 90% bout her boyf lah . euuiiiiwww . mmg otak sempit doo . dah lah kau gune ayat yg org cacat gune . haih    -.- . bagi org tue bace pun belum tntu boleh bace . sakai .




singga lappar -.- okayy budak gurl nih paling ah aku mnyampah . nak bjet model konon . bile snap gmba buat bbir sexay kau tuh . walawehh kau ni . and yg paling interest bout kau is bile hang dgn kawan dari rumah pakai baju lain sampai dkt ou , curve and others kau change dkt fitting rooms . nak pakai singlet , nk pkai short skirt ahh kate kan . wehhh be your self suda doo . dah ahh gile jntan .malas aa nk aib kan kau dekat sini kan . tkpe pekung kau aku tak cite dkat sini -.-aku baik rite ?


minah alien -.- wehhh blog kau hott duhh . yg pling best mse ade nme aku dkt post kau . sialll . kau cari gado dlu kan ? tak pyah nak berlagak kau kaye sggt lah kan .nseb baik boyf kau cool je and one of classmate
and now kau tk de nk cari pasal dgn aku coz kau dh jeran kene bahan dgn budkbudk tuh kan ? loveeee itttt



ikhlass dari anisss . tak tahu kat mane lagi nak luah kan semua ni . dkt sini aa kan ? haha