Saturday, January 15, 2011

BUDAK SEKOLAH - 4 bijakk

nah ! budk sastera , novel brlambak lmbak -.-


ignore this picture :) wehh aishiteru tuhh <3


okayy . skrng kepala hotk dh serabut gila , homework berbakul bakul . amik kau , then novel tk usik lngsung -.- aku tk suka baca novel because dia mcm jiwang jiwang aje -.- butt tu aliran yg aku plih en ? redha jelah . aku pun trign jugk nk try something new :) begg pulak berat mcm bawk batu *ayat maa . normal ah kan budk sch . walawehh usha la pula gmba yg bwh ni tulisan siapakh itu :) dlm klss bila boring aku buat esei sendiri *kerja part time :D then mula lah merepek berbagai bagai . and aku hari hari bawak FILE magic aku * berlagak sikit . dkt dlm file tu kan ada brbagai bagai bnde peribadi yg teramat berharga . MY FILE warna PURPLE <3 cool kan ? kau ada ka ? haha . okayy saya tk suka org tiru saya . just be yourself .