Wednesday, January 12, 2011

sakit perut -.-

ya allah . sumpah perut ni rase mcm nk terburai . sakit sgt2 .boo tlong lahhh :D
tadi mse kt klss pun aku tak cakap sepatah haram pun . aku baring jeh . dorng pun rase ehh pahal minh nih senyap je arinih . haha . jahat ohh . then org prtame yg perasan aku mcm lain mcm is pacekk . pandai doo dia meneka :D

time rehat - aku rehat dgn abun and nissa . eyla and miera gerak kntin . then pg koperasi tman dorng beli jap . aku tahan jelah kan . mse nk jalan pun sakit gilaaaaaaaaaaaaaaa -.-


time sivik - cikgu tu sumpah mcm haram jadah . weyyy time sivik ! yg kau pegi ajar agame asal doo ? mcm cilakax jaa . then ramai yg keluar . haha . serabut lah sial -.- aku ajk teah pegi tndas jap . aku mls nk dgna ape yg dia ajar kan . then round2 stu sch then ade pngguman suruh pegi bilik apentah


time dkt bilik utiliti - aku dduk dekt tepi skli *jgn gelak lahh , then dorng bsing2 dkt blkng . aku buat hal aku jeee -.-

loceng bunyi -kringggggggggggggggggggggggggggggggggg
balik lah apelagi

arini cik din ambil awal . bagusssssssssssss :)


balik balik terus onl . tk tukar baju semua . then call apak suruh beli panadol sgnggut and air coke



sakitttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt perut -________________________-