Monday, February 14, 2011

i'm sorry ;'(

first , otak aku dah beserabut gilaa ni . aku tak tahu ape aku dah buat dekat dia sampai dia marah macam singa lapar . maybe mase hari jumaat tuh time tngah on call dengan dia aku cakap BABIIIII then aku main letak , then aku tak on phone langsungg . maybe dia cakap dah break kott *main teka jaa . ya aallah aku tak nakkkk breakk . dah lah arini hari valentines . org tgh happy sambut . aku macam org tak betul dekat bilik ni . habis semua nya tungang langgang . oh myy ,


wehh people , sakit hati tak bila kite dah call org tuh , die angkat then dia letak -_______-
call lagi sekali *mane tau phones dia rosak kan dia diam jee , sumpah aku terkoyak doo -____-

now, dah macam org tak betul dah , menyesal pun tak gunaa dah -____- . tolongg jangan macam nie , okayy foine ! aku salah but normal ah kan , manusia mana yg tak pernah buat silap duhh , haih -____


rindu kau :'(