Sunday, March 13, 2011

cuti cuti

hello people , now musim cuti sekolah kan ? untung lah kan dpt lepak lepak sesame , dpt hu ha hu ha sesame , dpt gossipgossip sesame , memag terbaik lah , terima kasih kpde yg memahami keadaan aku skrng ,and terime kasih jugaa kpda yg tk pernah memahami , bile aku tk dpt join mula lah kutuk mengutuk berlaku di kalangan mulut ke mulut but yg pelik bin ajaib nya when others people yg excuse tk pula mulut mulut tu mengutuk si dia , knpe org tu boleh trlepas dripda trkena kutukan sumbangg tu ?

seharian di putrajaya -
\
       bagunn pagi - 09.00 awal kan ? haha
       breakfast     - mkan ape yg ade . kalau rajin turun mkn dkt foodcourt
       cycling dkt tasik putra - mmg wajib tiap tiap hari , tkpyh tnye mcm mne aku boleh kurus ah kan -.-
       balik rumah - 01.00 mmg lmbat ah cer dia kan ,then mandi mandi kekadangg terus membutaa -.-
       05.00 - ikut pegi ambil mak ngahh
       07.00 - makan makan dkt botani
       09.00 baru smpai rumah balik , tnpe tukar baju lepak dgn ameero :)
ni ha . ameero . sumpah budk sakit mental thap cipan , amik kau ! lepak dgn dia mmg jadi org tk betul . mlut dia agak lncang , nice to know her <33 thanksss sbb bwak aku round round seluruh putraa , kau mak aku yng palin hebat lah meero . haha .