Sunday, March 6, 2011

It was once 1.1.11.

It was once 1.1.11.


2011 , semua dah berubah , serious gilaaa , SEMUA okayy ! baru awal tahun kan ? malas ah nak cerita apa yg berlaku , baru awal tahun kott , first aku dah dpt pengajaran and ikhtibar dari apa kalian semua buat terhadap aku , start dari tu aku dah woke up , dah tampar tampar pipi aku , come on lah jangan nak berdiam diri je , org dah lanyak kite tak kan kite boleh senyum lagi kan kan ? mmg bodoh ah , then aku dah bagi peha kau nak betis , mmg tak ah , silaa kutuk mengutuk , keji mengeji , umpat mengumpat , jeling menjeling , and all , silaaa berbuat , aku tak kesah sebab aku tak batak nak gaduh dengan kau , sikit pun takk , geli gilaaa , dari dulu aku niat nak ape ? nak change prngai aku yang gedik ni kan ? mmg kau tk nmpak , butt pleiss ah bagi sgi aku cheer up , bukn nya down kan kau doo , atleast aku tryy drpda kau !