Tuesday, April 26, 2011

NAZATUL WAFA WADIHAH :'(

 


                   
        ya allah , rindu nya wafaaaaaaaa :( , knp pindh scara mngejut sumaaa ?
       thu tk kitaorg suma mcm org gila dah skrng ni . ni sume msti sbb betine babi tuh kan ?
    paling haramjadah jee . kesian kau , dah lah rumah kau dkt klangg . seksa nya nk jumpaaaaa paling bersyukur sbb dapat penah membe dgn kau suma , ily wafa , imy , jangan lupaaa aku tau :(



           know wht ? - mna ada org nk sakat2 aku dah -.-
                              - mana ada org nak bulibuli aku dah -.-
                              -mana ada org nk gossipgossip dgn aku dah -.-
                             - palingg takde gang dkt dlm van -..-
                             -mana ada org nk lukis kn kartun aku dgn erwan dah :'(
                             

SUMPAHRINDUYANGTERAMAT .