Monday, May 16, 2011

i'm backkkkkk - sekarang .

wootwoot , salam semua , lama sudah tak updat blogg ni , berhabuk sudaa , maklum lah budk jarang onlinee , event fb pun aku jarang buka , know wht ? sekarang ni , musim exam , ohhmyJ , sumpah serabut gilaa otak , nak fikir mcm mana nk jawab soalan , nak fikir soalan apa yg masuk , nak mengahafal segala teori teori yang berbelit belit , and macam macam lagii , lama lama kepala hotak aku ni boleh blank , rambut aku boleh beruban memikir kn sgle msalah , ni baru zaman sekolah kott , belum lagi memasuki alam pekerjaan , argggghhh -.- .


seconds , aku kena grounded * kurung lah . ya allah mana kebebasan aku sebagai remaja ? manaaaaaaaaaa ? aku tk tahan kalau hidup teus menerus macam ni , joms tgok jadual seharian aku yang sudah tersedia teratur untuk aku yang digelar remaja ini :*


   pagi - bgun pkul 5.30 , mklum lah sch jauh sebatu , van ambik pepagi butaa -.-
   08-1.40 - org lain smpai rumah pkul satu , aku smpai nk dkt pkul 2 , bongeh gilaa :/
   2.00-03 - makan , tidur , lepak dpn tv layan cite endon japp :)
   03-06 - onlinee*kdg2 , tido timeeeeeeee , mesej pakwe japp whoaa :O
   06-07 - bagun , lyan cite endon lagii , makan , mandi
   07-08 - buat ape ape , kekadang smbhyang japp :O
   08       - MAA AMBIL PHONE . WHUAAAA :((
                - seterusnyaa , ambil buku belajar , kelip kelip mata menalaah ilmu *cewahhh , kekadang buku tu yg tngok aku sbb tertido :O

 enjoy kan waktu aku skrng ni ? thanks maa :) org tahu maa buat semua ni for many reason kan ? tkpe , event dah berbuih mulut maa ckp mcm tu , tkpe adik faham as a mother meluntur buluh biar lah dari rebung nya , sekian :)