Wednesday, May 18, 2011

RABU

wootwoot , update kejap , maklum lah time rajin . bahaha . tadi exam paper sains :) sumpah tak buat pape . aku dok tnye zulaika jee :) hee thanks awak . nak buat macam mana if satu ape pun aku tak bace . nahhh amik kau padan mukaaaaaaaaaaaa !

pagi tadi bagi bekal dekat raja suruh dia bagi dekat erwan :) hee . then nak sedap sedap makan masuk perut dia cakap *thanks biee . iloveeyousomuchh ! awwchh <3 sama sama boo :) ilyt sayangg .
then dia cerita lah dkt CITRAWARNA tuh ade sorang budk perempuan muka sebijik macm aku . watefakk ah -.- then dia cakp dia dok usha jee pompan tu then kantoi smlm pastu pompan tu dok senyum dkt dia . OHHMYJ ! babi -.- aku tak suka kau dok usha pompan tuh . aku adelah aku . tak sme dgn org lain faham ? then mula lah buat drama hindustan kan , buat buat jeles aa . buat merajuk sumee :/ then dia mengalah dia ckp yeee . boo jnji tk pandng dia dah .:) cewahh lega hati akuuuuuuuuuuuuu :)