Friday, May 6, 2011

S nah , bace ni . speSIAL untu kau -.-♥

ape masalah kau ni ? kau gila ? kau mental ? paling babi bila kau cerita dkt semua orng pasal kau kena sound dgn boyf aku , watefakk -.- kau babi , event skrng jgn tnya knpe lah kan bilee , dorng kalau jumpe aku ckp , untung lah dpt balak gangster , dgnr sini eh jantan , boyf aku gangster celah mana do ? -.- kalau ckp dkt kau jgn gngu aku lagi , jgn maki aku kagi , gangster eh ? apak kau lah babi , pondan gilaa kau , malu nyah , busuk lah name boyf aku , then suka muka kau nk cakap aku couple dgn remp-it , celah mana do ? kau tk thu tk pyh nk ckp dgn mulut kau yg busuk tuh ehh , menyirap sial dgn kau , if org dh tolak CINTA tu , redha jela , dah aku tk suke kau ,aku tk sayang kau sume , terima jelah , tkkn nk pkse pulak ,

aku benci kau sekrng . clear kan ? so ape lagii , bla lah , tk yh muncul dlm hidup aku lagi , kau cerita dkt pijan sume , smpai pijan tnye aku "ape kau dh buat dkt kau " pfftt -.- mulut kau palingg haramjadah , tak tahu cerita pekung kau yg busuk tu dkt org . mulut tu tk pyh nk mcm longkang lagi lah kan , jap lagi bila semua org dah tahu perangai busuk kau baru tahuu ! aku doa kan kau bahagiaa , and jangan kacau hidup aku lagi . kbyee ♥