Friday, June 10, 2011

cuti cuti

rindunyaaaaaa . haha . two weeks cuti sch aku merayau gi rumah nenet aku putrajaya bukit antrbngsa . tk onlinee FB lngsung , ni kan pulak nk update blogg . maaf ah . aku pemalas . thanks you :)

minggu prtame - location : gerak putrajaya
whoaaaaaa dpt climbing sumaa loikeeeeee babeh . smpai tgn aku melecet naaaah padan muka . bile dh smpai dkt puncak tuh mmg tk terkata deer , jerit puaspuas LOL :D
malam : lepak alamanda , mklum ah sblh rumah je kot , ahha . dgn harapan yg tnggi nk tgok cerite karak sume . hampeh . tk dapek den tolongg , sume full , even midnight pun habes . cam kimek jee pfffttt -.- then gerak jejalan jee ah en kt situ sume , malam tu jugk aku buat drama . haha . gado gado , nges sume , biee egt boo mlm tuh :') .
second day - pagi jogging sumeee , petang gi bwak puak puak aku swimm dkt medan . petang tu teman iqaaa gi date dgn pakwe dia yazidd , sumpaaaaaaaah jeles . kalau lah erwan ade lan besttttttttttttttttttt pffttt-.- untunglah kan . tkpe aku try sbr , boo , biee rindu boo gilagilagilagila :')

minggu kedua - apak ambik , balik rumah kejap sbb dia ckp boringg kteorg tkde kt rumah , aku tahu rindu nak sakatt aku lah tuuu , heee adik pung rindu apak ohh , rindu dekt sambal ayam apak tuhhh :')
apak maa gerak melaka jap , then dorang drop en aku dkt BA sbb aku taknak ikut , kthanks tkpkse hahaha . JYEAHHHH dpt jumpe baby bobot :p , yayaaaaaaaaaaa keknis rindu pipi yaya tuhhhhh :') jumpejumpe jeh terus peluk cium tknk leps smpai en bdk tuh pun lemas . haha . boo jeles ohh :p . chill ah , dgn bby je pun doo :') .
second day : cer dia kalau tidur sini mmg kelua je ah kan , malam gerak wangsa walk jap , teringin nk mkn famous amous , then beli ah , jejalan , pastu gi jusco AU2 , rumah kaca ? alaaaaaaaaa yg akademi fantasia tuhh , kayybatak japp :p ahha anis batak anis batak yeay yeay ~ haha . dpt tgok hazama live live , tak de lah hnsem mane pun , haha .
third day : teman mak teh gi klcc , nk carik ubt tharoid dia kt gurdian kayy balik ah penatttt -.-