Thursday, October 27, 2011

penjara

seminggu hidup tanpa phone amat mengerikan is'nt ? macam mayat hidup yang tercampak dekat planet marikh , wrrrgghhhhh panas gelisah macam cacing pangang dohh :/ , i hate life like this , haramjadahbabihutan -..-

penjara hidup sampai kapan harus berakhir semua ni ? i need aaaaaaaaaaaaaaa freedom lah babi . aku tahu kau buat semua ni untuk kebaikan aku jugaa but wehh zaman skrg tak sama like zaman kuno korg , aku benci cara kau takecare aku , aku benci cara kau ambil berat bout aku aku benci semuaaaaaaa tuh , org ckp tuhan tu mahal adil aite ? tkpe aku percaye kata kata tuh selafi aku mampu harungi . org ckp , niss ramai lagi org yg suffer than kau doh , kau kira bersykur wehh , kayy aku bersyukor , tapi knpe msti aku ? aku nak hidup mcm dorang jgk , bersyukur dgn ape yang kita ada -.-

kayy aku tk mnyalah kn tkdir , cause semua org punyai tkdir msingmsing , mungkin ini nasib aku , soo terimaaaaaaaaaa jakkk rite ? alhamdulilah sbb tuhan bagi aku ujian perit mcm ni :)