Wednesday, December 29, 2010

sakit hati

pehal kau nak perli perli aku ? okayy aku terasa ! macam ape je mulut kau nih , kalah mulut mak cikk joyah sebelah rumah kau tu doo ,event kau tak mention name aku but aku terase and sape lagi kan yng kau kutuk tuh selain aku .ape lagi yang kau tak puas ati dgn aku wehh ? aku tak kacau life kau dah kan kan ? sikit pun takk ! haih -.- siott jeh . aku nih sebenar nye tak nak aa mencarut carut marah marah sume but kau nih dah melampau , pk aa doo . cube terkene dkt batang hidung kau sndiri . sakit kan ? kau ni cerita macam keling pun ade . dulu bukan main nak berdamai nak bermaafan sume now ? tgok siapa yg mule dulu ? no wonder lah lah kulit kau hitam legam macam keling paria .lepas ni kau tk pyh aa nk tegur tegur nak baik baik dgn aku sume ehh . aku tak suka org yg plastik mcm kau ! ade udg di sebalik batu rupenye .