Wednesday, December 29, 2010

TERTIPU MENIPU TIPU TIPU -.-

alkisahnye macam ni pada suatu pagi sedang aku mimpi kawin dengan putera raja tup tup dengar macam ade org pnngil my name and aku pun buat dont know ah kan .syok syok aku mmpi ,suare tuh semakin kuat and kuat . BAGUNNNNNNN LAHHH . NAK KENE SIRAM EHH ? know what ?mmg terus bagun ah cer dye kan ? cuak dooo -.- before TAIKO BESAR MELUR mengamuk baik aku bangun .tak sanngup doo nk dnga dye potpetpotpet :D then pegi luar mcm biase terus baring at sofa .

  maa :  Dik , pegi makan sup jum ? kite due je . daniel kimi tnggal dngn apak
  aku  : huh ?makan sup ? yeayy ? jum jum . kt stadium en ? brani er nk drive
            smpai shah alam ?
  maa : yew . both of us jeh . huk alah . bez tuh ari ari aku pegi kerja kat pj tuh
           aku tk brani ah ?
  aku : haha . jk jk . okayy jomm ah .
  maa : pegi siap .then trus trun bwah
 
         *20 minit kemudian

 aku : nih kan pasar tani ? what for kite pegi sini ?tadi cakp nk pegi mkn sup kan ?-.-
 maa : yaaaa . but teman aa maa g beli brng dapur then baru a pegi mkn sup
 aku  :siott-.- pndai en nk umpan org ?arrgghhhh ....
          *dlm aty rase mcm nk belasah jehh . if aku tahu tadi aku tk nk ikutt doo
            lbih rela tido ,
maa : alaa . rileks ah .bukn sllu pun temn maa kn ?
aku  : grrr -.- * msih terdiam 

             okayy bile smpai je dkt psar tuh . aku pun hnye mmpu ikut bontot maa and tlong dye bwak brang
 then smpai je dkt ikan stall tuh . ade sorng laki2 ni usha2 and ckp mcm ni dkat aku *ehh bagus nye ikut mak pergi pasar.and aku huh ? babi gilaaa -.- siot jeh mulot kau kan . then aku ajak jgn beli dkt dia coz nak kacau aku pulak pehal ?then setelah pusing2 and aku rase berat bdn aku trun stgh kg .ahha kite org pun pegi mkn dkt ani sup utara . walawehh . sup dia mmg superb ahh :) coz tadi kn maa dh jnji . nnti kempunan pulk aku :)


      bile kena tipu memang hati and seluruh anggota badan terasa mcm something somewrong kan ?-.-