Tuesday, July 12, 2011

hari ni 3:/

kenapeyangindahtuhanyesekejapje :/

hyee lovalova , hari ni sedih plus gembira , okayy tadi balik meet erwan kejap , aku balik belakang , nasib baik abun teman kan , thans abunn :') then bas yang paling awal is bas metro so then aku pun naik je lah kan , nak cepat . ya allah sesak nye nafas aku , driver bus tuh smoke dlm tu dgn pintu nye ttup dgn aircond nye tkde . pfffttt -.- then txt boo
biie : boo , bie sesak nafas lah ,  asap rokok bnyak :/
boo : ye er ? kesian bie . sbar kay sayang kejap je kan , nak smpai kan
biiee : hmmmmmmmmmmmmmm . *smbil than nafas
bodoh ape pakcik tu , nak bagi penumpang dye mati kelemasan ke ? dh lah aircond tkde sat gi aku report dkt jabatan kerjaraya kang baru thu . endomuch -.- middle finger naaaaaaaaaaaaaah amik :p
then dh smpai lepak lamee then aku dh nak balik then entah mcm mne boleh gaduh , haramjadah jee . sumpah lame gilaaaaaaa nak pujuk dia . mcm mcm aku pujuk dh buat suare manje pun dye still keras hati jugak :p mmg bile dye merajuk susah gilaaa nak pujuk , puuhh -.- aku dh fed-up aku amik fail phn sume then aku jalan laju , aku egt kan dye terus balik rumah rupe nyee dye ikut jee aku dari tadi , nakal kan boo :p then lalu kt seroja nmpak zarul dgn fattah , dye jerit "untunglaaa ade kasih sayang " HAhA . bengong >.< sorry weh aku lngsung buat tk thu . tnga gaduh kt . fhm fhm jela :') jalan jalan terserempak dgn shahrul and sape entah dorang senyum aku senyum je lah kan , then aku jalaaaaan punya jalan tetibe ade org tarik tngan aku dari belakang , aiceeeeeeeh konon mcm fiem hindustan lah :p hihihi gedik nyaaaaa , then naik jejantas boo pgng tngn biee then boo cakap "sori biee . maafkan boo tau pasal tadi " <------ alolololo >.< aku pun senyum then pukul perut boyot diaa tu . hehehehe . iloveyousomuch sayangg :* muahmuah