Monday, July 11, 2011

macam macam :/

menangis menangis and menangis lagii -..-

semalam aku onlinee then bace inbox , peeh , paling best lah kan kena tuduh mcm tu je , then usha wall erwan , naaaaaaaaaaaah amik <------ macam haramjadah je kan boo tulis mcm tu , ramai gilaaaaa org like and ramai jugak yang amik kesempatan , tkpe aku dh biase . aku panas then aku balas balik kt wall aku bhai :p pdn muka pdn muka ! HAHA sape makan cili dye yg terasa pedas aite ? jgn tnye knpe lah kan , then hari ni jumpe dye kejap then aku tnye asal ckp mcm tu sume , :/ biee dh jnji dgn boo kan yg biee tk kn mengatal sume ? knpe susah sgt boo nk caye ckp biee ? lpas ni please ah papehal tnye bie dlu , tkyah nak main buat tindakan mcm tu je , tahu tk bie sedih sgt ? :'( biee dh remove dorng dah sayangg , bie tahu boo tk suke , boo jeles sume kan ? tapi bukan biee yg tagged pun , sumpah tk ingin pun , okayy skrng biee pun dh remove z dgn k tu ha , biee buat semua ni untuk boo , biee tknk sbb kn bnde yg same then jadi mcm semalam , bie tksukee tau :'(  if biee buat salah dkt again imsorryforeverything :*