Friday, July 8, 2011

idk -.-

itsnormalbeinghuman :*
aku try jadi better dari skrng , tapi aku tk nk sempurna habes :/ , aku tk perfect mana , aku mcm manusia lain jugk , aku mcm perempuan jugak , aku ade hati ade perasaan , aku tk nk jadi hipokrit mcm org tu , hipohiponakkemana # , cume aku dah penat , penat sesangat tahu ? tk tahu dah diam , atleast aku bahagia dgn hidup aku pun dah cukup , tk bnyak pun aku minta , aku naaaaaaaak sangat org hargai aku terutamanyaa KAWAN , kawankawan kan ? second of coz lah boyf aku , girl mana tk nak dihargai kan ? aku pun nak mcm tu jugaaaaaaaaaaaaaaaak , tapi aku bersyukur dgn keadaan aku , lifee aku and boyf aku , keras kepala itu aku , aku suke jadi diri sendiri drpde kau bertalam talam muka , bercover cover perangai , watefakkk-.- middle fingers untk kau , baik jadi diri sndri , aku suka jage hati perasaan org , tapi kau ade jage hati perasaan aku suma ? ada ? pftttt -.- tkpe ni lumrah manusia ,

#dok sibuk show off dkt org lain
#dok sibuk stalk pasal org lain
#dok mengatal dgn boyf org
#tak puas mengutuk org
#hipokrit gila babi
#depan baik , blkang kemain mengata org -.-
#tk knl org tu then sedap jee judge buruk pasal org tu -..-