Monday, July 4, 2011

sayangggggg :*

iloveyoumorethaneverything :/
minggu ni mcm ape je , dgn phn buat hal , grr , tension nya , tadi boo bagi pnjm phn dia but aku taknak , gila gila lah aku tolak , aku tk nak phn dia sumaa , sumpah mase tu dia marah , kecik hati dgn aku , sedih ishhhh mcm mcm lah , lngsung tknk ckp dgn aku pulak :# , boo , sori sgt sgt , bukan biee tknk but haih , pape jelaa , boo thanks tau cube berubah untu biee sume , bie hargai tu , iloveyousayangg :* , biee tgok kan boo skrng kemain lagi kuat jeles ehk , dkt fb pun tk bley nk melebih dah , nnti boo jeles , kesian boo , alololo gedik nyaaa :p . haha . biee suke time boo layan bie mase bie tnga gedik , mase bie tnga manjemanje , mase bie tnga marah and semuaaaaaaaaaa lah cer diaa , lols . tiap tiap pagi mesti bie kejut boo , comel jee suare time baru bgun tido :p hihihi ,

biee : selamat pagi sayangg , bgun bgun !
boo : selamat pagi chentaku , yeee dah bgun ney .

alololo , sweet bagai , gedik jee . kau ada ? :O
tahu tk makin hari makin biee sayang dkt boo , bie tknk hilang boo kali kedua -..- serikk , lalalalalalalalala>.< tknk lah egt bnde yg dh lepas ,